Sayfalar

6 Mart 2014 Perşembe

Baby Shower :)

Bebek odası seçimi, evin boyatılması telaşı, Amerika'ya gidiş hazırlıkları, kuzenimin nişan hazırlıkları... derken Baby Shower için uygun zamanı ayarlamak, konsept belirlemek, süslemeleri almak, davetli listesi yapmak ve tabii ki Baby Shower ihtiyaç listesi hazırlamak gerçekten çok yorucu ve koşturmacalı oldu.

Hem her şey düşündüğüm gibi olsun istiyordum hem de her şeye yetişebilmek :) kuzenimin nişan tarihi de biraz belirsiz olunca baby shower için tarih netleştirmem de zor oldu tabii..Neyse ki bana yardım eden sevgili ailem ve dostlarım sayesinde her şey tam tıkırında gitti ve bence harika bir organizasyon oldu.

Baby Shower, her ne kadar Türk geleneklerinde yer almasa da zaman içerisinde bizler tarafından da benimsenmiş, zevkle yapılan ve katılınan tatlı bir organizasyon haline gelmiş bulunmakta.
Üstelik hem anne adayına bir moral, motivasyon, sevdikleriyle bir araya gelme bahanesi oluyor; hem de bebek bekleyen aileye sevdiklerinden ufak armağanlar gelerek bebeğe hazırlık yapmalarına yardımcı oluyor.

Davetlilerin organizasyonu ve evin süslenmesi konusunda arkadaşım Müge'nin desteği yadsınamaz. Bloğum vesilesi ile Mügeciğime bir kez daha canı gönülden teşekkür ederim.

Baby Shower listesi hazırlamak uzak olduğum bir sektör için pek de kolay olmadı. Gereksiz veya uzun zaman sonra ihtiyacım olacak şeyleri de listeye eklemek istemedim. Bunun için çok araştırdım, okudum ve aklıma yatan listeyi hazırlayarak Muge'ye ilettim ama sonra göndermesini istemedim :) Neden? derseniz benim çevremde bu uygulamayı yapan pek arkadaşım yoktu. Bu yıl bir arkadaşım yapmıştı, fakat o arkadaşımın da listesi yoktu. Her ne kadar davetli olan herkes en yakın çevrem olsa da Türkiye'de liste alışkanlığı olmayabilir düşüncesiyle direkt liste paylaşılmasını istemedim, ancak sorulur ise liste paylaşılması daha iyi olur diye düşündüm. Zaten uygulamayı bilenler listeyi de sormuşlar ve gerçekten de gelen her şey miniğimizin çok işine yarayacak şeylerdi.

Baby Showerımıza katılan tüm dostlarımıza ve sevgili ailemize çok teşekkür ediyorum. Hem Amerika'ya gelmeden önce herkesi bir arada görebilme fırsatım oldu, hem de harika bir organizasyon ile şımarma fırsatı yakalamış oldum :)

Anne adaylarına tavsiye ediyor ve kendi baby showerımdan birkaç resmi paylaşmak istiyorum.


Müge'nin harika cup cakeleri :) Ellerine sağlık canım benim.


Baby Shower konseptimizden kesitler...


Özlem Hn'ın harika pastası. Hem şekli hem lezzeti mükemmel. Ellerinize sağlık :)


Annanecim, Teyzecim ve Anneciğimin katkılarıyla hazırlanan mükemmel yiyecekler. Ellerinize sağlık canlarım.


Bir sonraki yazım Amerika'ya seyahatimi anlatacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder