Sayfalar

21 Kasım 2013 Perşembe

Bebek Geliyorrr :))

Günlerden Perşembe, 14/08/2013, arkadaşım Canan ile bir öğlen arası yemeğe gittiğimiz cafede midemin bulandığını sanmam ve bunu "hamile miyim acaba?" diye şakaya vurarak dile getirmemle Canan'ın " Aaa olabilir mi? Test alalım, hemen bak. Nolurrr nolurrr" sözleri ve ısrarı ile yemek sonrası eczanenin yolunu tuttuk :) Eczaneden aldığım testi yapıp sonucu "pozitif" almam şok olmama yetti.
Tabii ki akşamı zor ettim ve eşime bahsettim. Onun da heyecanlanmasıyla merakımız bir kat daha arttı ve öğlen aldığım 3TL'lik teste güvenmeyerek 13TL'lik olan ve piyasada en çok bilinen markanın testini aldık. Veee test yine "pozitif" :)). Çok planlı olmayan bu mutlu pozitif bana hemen bir doktor randevusu aldırdı ve ertesi gün kendimi doktorda buldum.
Şifa Ataşehir'deki doktorum Yasemin Hn ziyaret sebebimi öğrenince heyecanlandı ve tabii ki sorması gereken ilk soruyu yöneltti. Sat 14/07/2013 dediğimde doktorumun yüz ifadesini görmeniz gerekirdi. Daha gecikme olmadan doktora koşan buldumcuklardan olduğumu düşünmesi gayet doğaldı. Ama ben de kendimden emindim, kesin hamileydim :)
Doktorum ultrason ile kontrolünü yaptığında bir kese gördü ki bu ultrasonda büyük gözükmekle birlikte normalde boyutu toplu iğne başı kadarmış. Yani 2-2,5 haftalık ve hissetmemiz mümkün değilmiş. "Bu boyutta iken sen nasıl hissettin Pınar'cım?" sorusuna tıp bu kadar net konuşmuşken ben nasıl bir cevap verebilirdim. Diyebileceğim tek şey "Ana yüreği" demek oldu :)
Doktorum daha da emin olmak için kan tahlili vermemi ve kendisini 2 saat sonra aramamı istedi. Tahlilimi verip 2 saat sonra doktorumu aradığımda Yasemin Hn'dan o mutlu cevabı aldım.

Allah isteyen herkese bu sevinci yaşatsın inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder